Høstlanseringer fra Orkla

Nå fylles butikkhyllene med flere nye produkter fra Orkla.

Blant de mange nyhetene er en pizzarull fra Grandiosa og TORO Vår beste supper laget med naturlige råvarer.

- Lanseringsvinduet kjennetegnes av mange aktiviteter på våre sterkeste merker. Gjennom produktinnovasjoner, nye smaksvarianter og kjente merkevarefavoritter i ny og forbedret innpakning vil vi begeistre våre forbrukere, sier Arve Heltne, Senior Vice President, Orkla Commercial Excellence.

Blant nyhetene som er å finne i butikkhyllene er ferske, spiseklare gryter og supper med kun naturlige råvarer fra TORO og tandoorisaus og ekte nanbrød fra SaritaS. Fra bakehyllen byr TORO på ny bakemiks med gjær som gir ekstra luftige hveteboller, og Idun Mors hjemmelagde kommer med bakeklart fyll til hvetebakst.

Innovasjoner på tvers av landegrenser

- Orkla lanserer også flere nyheter på tvers av landegrensene. Grandiosa Pizzarull, som er en stor suksess i Sverige, kommer nå også til Norge. KiMs Crisps og TORO Middagsklar er andre eksempler på store lanseringer som bygger på ideer fra våre søsterselskap i Norden, sier Heltne.

Sunnere folkefavoritter

- Vi fortsetter vårt fokus på å gjøre folkefavorittene sunnere, og lanserer produkter med redusert innhold av salt, sukker og mettet fett. Her er KiMs Crisps, en serie fullkorns bølgechips et eksempel, sier Heltne.

Familiekjeksene Kornmo, Tom & Jerry og Bokstavkjeks relanseres uten palmeolje. Polly Naturligvis, en nøttemiks med usaltede nøtter, kommer i en ny variant. Fra Bixit kommer en helt ny müslibar bakt med havre som metter, og Nora Naturlig Lett med mer bær og mindre sukker lanseres i en praktisk squeezy-flaske.

Lettere å like

Innenfor personlig pleie har Lilleborg flere nyheter, deriblant en eksklusiv dusj- og håndsåpe fra Naturelle og favoritten Lano, uten parabener og fargestoffer. Jordan lanserer en ny kolleksjon av bestselgertannbørsten Jordan Individual. Pierre Robert har også flere nyheter Heltne mener det er verdt å få med seg:

- Pierre Robert jobber kontinuerlig med forbedringer av design og produktkvalitet, og blant nyhetene er en helt ny sportskolleksjon for barn og en serie feminine ullprodukter i duse farger for sesongen vi nå går inn i, avslutter han.