Möller's Tran prisbelønnet for sin gode smak

Möller’s tran har fått internasjonal pris for smak og kvalitet for sine tre varianter; naturell, sitron og tutti frutti.

Prisen omtales som ”The Michelin Guide of Food”. Möller's Tran er et av det orkla-eide selskapet Axellus' produkter.

Mat og drikke av overlegen smak
Möller’s tran har fått to stjerner i Superior Taste Award konkurranse for Möller’s Tran naturell og Möller’s Tran tutti frutti og én stjerne for Möller’s Tran sitron. The International Taste & Quality Institute (ITQI) står bak denne konkurransen. ITQI er en uavhengig organisasjon som jobber for å fremme mat og drikke av overlegen smak fra hele verden. Juryen består av ledende kokker og vinkelnere valgt innenfor de mest prestisjefylte kulinariske foreninger og vinkelnere foreninger i Europa.

Europas strengeste kokker
– Vi har jo selv visst at Möller’s Tran smaker godt, men nå har vi fått beviset fra Europas strengeste kokker. Det er stas, sier Caroline.
Vi har jo selv visst at Möller’s Tran smaker godt, men nå har vi fått beviset fra Europas strengeste kokker. Det er stas, sier Caroline Wadahl Uhlen, internasjonal marketingansvarlig for Möller’s