Stabburet årets leverandør

Stolte vinnere fra Stabburet Storhusholdning. Fra venstre: Terje Kristiansen, Anne Kari Karlsson, Rolf Atle Søvre, Stein-Erik Wendel, Tom Jødahl, Jan Arstad og Kristine Hartvigsen.

Stabburet er tildelt prisen som ”Årets leverandør 2012” innen Storhusholdning av NorgesGruppen/ASKO.

Prisen ble delt ut på deres kunde- og leverandørtreff i begynnelsen av januar med 320 gjester til stede på Quality Hotel Fornebu. Stabburet kom også på topp tre i kategorien Servicehandel.

Kåringen skjedde etter at NorgesGruppen hadde utført en kundetilfredshetsundersøkelse blant over 550 kunder (brukersteder, grossister og kjedekontakter). Her ble leverandørene vurdert etter kriterier som samarbeid med kjeden sentralt og lokalt, salgsoppfølging i butikker i Norge, innovasjon på produkter og konsepter, leveringsevne, matsikkerhet / god drift og kampanjegjennomføring.

- Dette er en pris som henger høyt i bransjen. For oss er dette en bekreftelse på at det arbeidet hele Stabburets verdikjede og salgsapparatet gjør, blir lagt merke til. Storhusholdning hadde i 2012 en vekst på ca 10 %, og vi styrker vår markedsandel innenfor flere produktgrupper. Prisen gir oss inspirasjon til å legge listen enda høyere for å nå nye mål i kundearbeidet vårt fremover, sier Stein-Erik Wendel, markedsdirektør i Stabburet Storhusholdning.