Stabburet blir hovedsponsor for Fredrikstad Fotballklubb (FFK)

Stabburet utvider sitt samarbeid med FFK og blir klubbens nye hovedsponsor. Avtalen er toårig, og med opsjon om forlengelse.

I årets sesong får Stabburet sin logo på brystet til drakter på A-lag, 2. lag og juniorlag. Avtalen innebærer også en leveringsavtale om salg av mat på Fredrikstad Stadion.

- Vi tror avtalen vil gi Stabburet en god profilering, samtidig som vi skal bidra til at publikum får oppleve ekte matglede når de besøker stadion. Dette er en avtale som betyr mye for mange av våre ansatte i Østfold-området, sier Inger Marie F. Ingdahl, informasjonssjef i Stabburet.

Stabburet han vært en viktig støttespiller og samarbeidspartner til FFK helt fra den tiden bedriftens gründer, Gunnar Nilsen, selv var spiller på B-laget og formann i klubben i 1959. Stabburet var også den aller første draktsponsoren til FFK i 1971. De siste årene har en trofast supportergjeng fra Stabburets fabrikk i Fredrikstad stilt gratis opp for å servere pølser og hamburgere på kampene.

- Vi er veldig glade for at en ny hovedsponsor er på plass. Det betyr mye at Stabburet er lokalt forankret i Fredrikstad og at vi har hatt et godt samarbeid over lang tid, sier Magne Rummelhoff, salg- og markedssjef i Fredrikstad fotballklubb.