Vårens nyheter fra Orkla

Noen av nyhetene fra Orkla: Grandiosa Nybakt, Stratos med Litago milkshakefyll, Pierre Robert badetøy for barn, Nora Rørt syltetøy og Naturelle Care Argan Oil.

Grandiosa Nybakt, Stratos med Litago milkshakefyll og Pierre Robert badetøy for barn er blant sesongens nyheter fra Orkla.

Nå fylles butikkhyllene med flere nye produkter. Blant disse er Grandiosa Nybakt, en pizza med rå bunn som hever i ovnen mens du steker den.

- Med Grandiosa Nybakt bringer vi frossenpizza nærmere både hjemmelaget og restaurantpizza, sier Arve Heltne, Senior Vice President, Orkla Commercial Excellence.

To av Norges favorittkuer har funnet lykken. Resultatet er Stratos sjokoladeplate og bar med Litago milkshakefyll, og Litago milkshake med Stratos-smak.

- Lanseringen av Stratos med Litago milkshakefyll er et spennende eksempel på samarbeid mellom to sterke merker, kommenterer Heltne.

Mer av det gode

- Vi fortsetter vårt fokus på å gjøre hverdagsfavorittene sunnere med mindre salt og sukker, og mer av de gode ingrediensene. Flere av lanseringene våre møter forbrukernes etterspørsel etter mer naturlige produkter uten tilsetningsstoffer. Et eksempel er Nora Rørt syltetøy med over 80 % bær, forteller Heltne.

Maxim Protein Bite er en ny sportsbar med naturlige ingredienser og et høyt innhold av plantebaserte proteiner. Favoritten Sana-sol relanseres med mer D-vitaminer.

Nye designfavoritter

En ny kolleksjon fra Orkla-selskapet Pierre Robert Group er også blant nyhetene Heltne mener det er verdt å merke seg:

- Pierre Robert går inn i en helt ny kategori og lanserer sin første kolleksjon med badedrakter og badeshorts til barn i spreke farger og design, sier Heltne.

Innen personlig pleie relanseres mange av Orklas kjente merker i nye varianter og med nytt design. Define, Dr Greve og Naturelle er gode eksempler på dette.

De nye produktene er i butikk fra begynnelsen av mai.