Hvorfor velge Orkla

Orkla er et internasjonalt selskap med norske røtter grunnlagt i 1654. Siden vi eier hele verdikjeden fra A til Å kan vi tilby et bredt spekter spennende karrieremuligheter på tvers av ulike funksjoner, selskaper og nasjonale grenser.

Alle våre ansatte blir tilbud stimulerende og utfordrende arbeidsansvar, spesielt med fokus på internasjonal rekruttering. Dette sikrer at ledergrupper og andre medarbeidere er i stand til å oppnå erfaring fra mange ulike selskaper innen konsernet og dermed utvider sine ferdigheter og kunnskap.

Utfordrende arbeid

Orkla har fokus på systematisk opplæring og utvikling av våre medarbeidere. Gjennom intern opplæring i selskapet vil du gradvis få større utfordringer på arbeidsplassen under faglig veiledning.

Finn dine egne løsninger

Som Orkla-ansatt oppmuntres du til å finne dine egne løsninger på jobbmessige utfordringer. Coaching av talenter er en del av lederansvaret. Våre ledere evalueres ut fra evnen til å utvikle talent.

Faglig og personlig utvikling

Som Orkla-ansatt vil du delta på interne kurs og utdanningsopplegg som er relevante for den stillingen du har. Orkla tilbyr sentrale utdanningsprogrammer innenfor alle områder i verdikjeden. Vi legger også vekt på generell lederopplæring.

Stimulerende nettverk

Orkla-konsernet er et stort og internasjonalt selskap. Som nyansatt får du muligheten til å utvikle nettverk innen selskapet der du jobber samt i resten av konsernet. Disse nettverkene gir økt kunnskap om de ulike selskapene, styrker kompetanseoverføring mellom medarbeidere og skaper karrieremuligheter i konsernet.

Vår kultur, visjon og verdier

Vår visjon «Din venn hver dag» understreker betydningen av sterke forretningsmessige forhold tuftet på tillit. Vi vil skape en kultur, der forretningsområder og selskaper samarbeider og arbeider godt sammen.

Les mer

Aksjer til ansatte

Orkla-konsernets ”Aksjer til ansatte”-program ble gjennomført 18. – 22. september 2017.

Les mer