Utvikle ferdighetene dine hos oss

Å jobbe i Orkla skal føles som å komme hjem. Det er stedet hvor du vil utvikle både deg selv, teamet ditt og ferdighetene dine, og bli den beste versjonen av deg selv.

#AHomeToGrow

Hos oss blir du oppfordret til å dele ideer, kunnskap, kreativitet og innspill uansett hvor du jobber i selskapet. Slik blir arbeidshverdagen og arbeidsoppgavene til mye mer enn bare en jobb. Hos oss kan du finne en jobb som passer deg – i hele verdikjeden fra produksjon til forbruker.

Mulighetene er endeløse. Velkommen til oss.

Vi vil at du skal komme til oss og bare være deg selv. Vi ønsker at våre medarbeidere skal oppleve at det er utviklingsmuligheter, gode kollegaer, spennende utfordringer og gode team.

Det er utømmelig kunnskap å hente om merkevarene våre, markedene vi operer i og hele verdikjeden vår. Her kan du lære nye måter å tenke på, og ta med deg nye erfaringer inn i arbeidet. Slik håper vi at du kan gjøre en forskjell, for både Orkla og for verden.

Den beste måten å få til dette er ved å være seg selv, slik at vi sammen kan skape god kultur i alle lokasjonene vi jobber på. Slik kan vi gi kundene akkurat den kvaliteten de forventer.

Fortsett å lære

Ingen av oss i Orkla er ferdig utlært. Fra første dag vokser du i takt med virksomheten. Her kan du utfordre deg på tvers av hele selskapet, også utenfor Norges landegrenser. Mulighetene er mange.

Vi har en flere lærings- og utviklingsmuligheter på våre profesjonelle interne akademier, og vi har ledere som inspirerer og motiverer. Mens Orkla fortsetter å forandre seg, forandrer også vi oss. Vi utfordrer oss selv, fordi det er vi som skal styre veien Orkla tar inn i fremtiden.

Jobb globalt – lokalt

Vi er en global virksomhet forankret i lokal kultur, og er i stadig vekst og i endring. Det har gjort at vi har produksjonssteder, mennesker og kjente merkevarer over hele verden. Vi er stolte over å være globale, men setter det vi gjør lokalt høyt, og vi som jobber i Orkla sitter på en enorm og unik kunnskap.

Det gir oss muligheten til å skreddersy arbeidet vårt til lokale preferanser, og kan dele kunnskap på tvers av funksjoner og landegrenser. Ved å være kommersielt nysgjerrig, blir vi eksponert for hele den globale verdikjeden, og virkningen av våre merkevarer har på forbrukere og kunder.

Grandiosa. Pierre Robert. Laima. Nye og gamle merkevarer som disse gjør oss til den virksomheten vi er. Vi er stolte av å ha vært i hjemmene og hjertene til millioner av forbrukere i generasjoner. Ved å jobbe med våre styrker og ambisjoner, utvikler vi oss i takt med samfunnet. Gjennom våre merkevarer har vi også en mulighet til å gjøre gode ting for våre ansatte, forbrukere og for kunder. Vi har alle et ansvar for å bidra til Orklas videre suksess.